.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بدهکاری‎های میلیاردی یکی از چالش‎های شهرداری گرگان
یک عضو شورای شهر گرگان گفت: یکی از چالش‎های جدی شهرداری میلیاردها تومان بدهکاری است.

عبدالرضا چراغعلی صبح امروز در جمع اعضای شورای اسلامی شهر گرگان اظهار داشت: شهرداری باید نسبت به بدهکاری‎هایی که روی دستش مانده فکری کند.

وی برگزاری اجلاس پیرغلامان حسینی را یک ضرورت جدی خواند و تصریح کرد: در برگزاری این اجلاس هیچکدام از اعضای شورا تردیدی ندارند اما افسردگی و نگرانی آنجاست که شهرداری باید مستقیما نسبت به حمایت این اجلاس وارد عمل شود.

شهرداری باید ردیف اعتباریِ کمک به اجلاس پیرغلامان حسینی را مشخص کند

این عضو شورا با تاکید بر اینکه تمام طرح‎های مهر ماندگار ناقص مانده و عملیاتی نشده است، افزود: قبل از اینکه اعتبارات در جای دیگری هزینه شود باید اجرای پروژه‎ها را تسریع ببخشیم از طرفی نباید بگذاریم اجلاس پیرغلامان حسینی دچار سکته شود به دلیل اینکه قرار است گلستان میزبان یک رخداد بین‎المللی مذهبی شود.

چراغعلی یکی از چالش‎های موجود را فقدان مدیریت پایدار عنوان کرد و بیان داشت: یکی از رسم‎های ناخوشایندی که باب شده این است که وقتی کار به مرحله عمل می‎رسد و نوبت به تحقق وعده‎ها اما یک جابجایی و تغییر مسئولیت، صورت مسئله را پاک می‎کند و مسئولان جدید پرداخت اعتبارات را به گردن مدیریت قبلی می‎اندازند و از پرداخت بدهی امتناع می‎کنند.

وی با بیان اینکه شهرداری باید ردیف اعتباریِ کمک به اجلاس پیرغلامان حسینی را مشخص کند، گفت: در این رخداد فرهنگی قرار است 800 مهمان داخلی و خارجی وارد گلستان شوند لذا باید از هم‎اکنون محل اعتبارات مشخص شود.

پیشنهاد رای مخفی در صحن علنی شورا/ رای مخفی نوعی عدم شفافیت است

مهران فدوی دیگر عضو شورای اسلامی شهر گرگان در خصوص تصویب حمایت از اجلاس پیرغلامان؛ پیشنهاد رای مخفی در صحن علنی و رسمی شورا را داد که با واکنش ربیعی مواجه شد مبنی بر اینکه رای گیری در صحن علنی شورا باید آشکارا اتفاق بیفتد.

ناصر گرزین رئیس شورای اسلامی شهر گرگان نیز بیان داشت: اعضای باید شجاعت داشته باشند که در صحن علنی شورا در قبال رای موافق و یا مخالف خود دفاع کنند و زمانی که مصوبه به تصویب اکثریت اعضا رسید باید همه به آن احترام بگذارند و نسبت به اجرای مصوبه همکاری داشته باشند.

محمدرضا سبطی دیگر عضو شورا نیز اعتقاد داشت که رای شورا باید شفاف باشد و رای مخفی در حقیقت نوعی عدم شفافیت است.

تصویب حمایت از برگزاری اجلاس پیرغلامان حسینی در گلستان

در نهایت پس از اظهارات موافقان و مخالفان؛ حمایت از برگزاری اجلاس پیرغلامان حسینی در گلستان این مصوبه با هفت رای موافق و چهار رای ممتنع به تصویب شورا رسید./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.385 seconds.